Regeneracija

 
Razvrsti po:
 
  • Št. komentarjev 0

    R.I.C.E.

    V primeru poškodb mehkega tkiva (zvini, vnetja, preobremenitve,...) si lahko zelo učinkovito pomagamo sami v štirih korakih, ki se skrivajo v besedici R.I.C.E.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 1

    Raztezanje - modna muha ali potreba

    Beseda raztezanje izhaja iz angleške besede stretching in pomeni natezanje, napenjanje, raztezanje.

    Raztezanje ne koristimo namesto ogrevanja razen pri aerobni vadbi kjer ga lahko koristimo kot ogrevalni element.

    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Regeracija po intenzivni vadbi

    Kaj in kdaj jesti oziroma piti? Kako telo po naporni vadbi najbolje in najhitreje povrnemo v dobro formo?

    Prvih 15-30 minut po intenzivni vadbi je ključnih za dobro in uspešno regeneracijo. Privoščite si zadostno količino ogljikovih hidratov, elektrolitov in tekočine za zaščito pred dehidracijo oziroma si nadomestite in obnovite hranilne snovi izgubljene med intenzivno vadbo.

    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Kaj piti pred, med in po vadbi

    Dobro je vedeti, da je 75% mišičnih celic sestavljeno iz vode, maščobne celice pa vsebujejo le 5% vode.

    Pri hipotonični dehidraciji je končna posledica izgube telesnih tekočin neto izguba elektrolitov, predvsem natrija, in nastane ponavadi takrat, ko skušamo izgube tekočine nadomestiti s čisto vodo.

    Zaradi dehidracije je moteno uravnavanje telesne temperature zato lahko pride do vročinskih krčev, vročinske izčrpanosti oziroma celo vročinske kapi.

    Več o ...
     
 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.