R.I.C.E.

R.I.C.E.

PRVA POMOČ PRI POŠKODBI MEHKEGA TKIVA = R.I.C.E.

V primeru poškodb mehkega tkiva (zvini, vnetja, preobremenitve,...) si lahko zelo učinkovito pomagamo sami v štirih korakih, ki se skrivajo v besedici R.I.C.E.

R: rest = počitek - s počitkom se izognemo poslabšanju poškodbe, kar bi zdravljenje lahko zavleklo na dalj časa

I: ice = led, hladni obkladki - z njimi ublažimo bolečino in zatekanje je manjše. Mrzle obkladke ne polagamo direktno na kožo ampak jih ovijemo v brisačo, majico,... Obkladek je na prizadetem mestu priporočeno držati maksimalno 20minut 2-3krat dnevno.

C: compression = kompresija - prizadeto območje povijemo z elastičnimi povoji ali čim podobnim in ga s tem zavarujemo. S tem telesu nudimo oporo, zatekanje je manjše.

E: elevation = dvig - kadarkoli je mogoče leže dvignemo prizadeti del nad nivo srca. S tem izboljšamo cirkulacijo telesnih tekočin.

 

 

Komentarji

 

Povezani produkti

  • Št. komentarjev 9

    Kinetični trakovi

    Dodaj v košarico Cena: 39,50 € 34,90 €

    Stanje zaloge: na voljo

    Trenažni pripomoček profesionalcev tudi pri nas.

    Uporaba Kbands trakov pri treningu specifičnih tehnik v vašem športu vam pomaga hkrati izpopolniti tehniko ter razviti osnovno moč in vzdržljivost.

    Prednosti uporabe so:

    • razvoj hitrosti
    • razvoj osnovne moči
    • razvoj eksplozivnosti
    • izboljšano ravnotežje
    • povečana vzdržljivost
    • povečano samozaupanje
    Več o produktu »
     
     
 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.