Prehrana športnika

 
Razvrsti po:
 
  • Št. komentarjev 0

    Uravnotežena prehrana

    Ni pomembno ali ste vrhunski športnik ali rekreativec ali celo samo občasno trimčkate so vitamini in minerali bistveno pomembni za vaše zdravje in športne dosežke. Za telo igrajo pomembno vlogo bodisi med počitkom ali okrevanjem po vadbi.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Regeracija po intenzivni vadbi

    Kaj in kdaj jesti oziroma piti? Kako telo po naporni vadbi najbolje in najhitreje povrnemo v dobro formo?

    Prvih 15-30 minut po intenzivni vadbi je ključnih za dobro in uspešno regeneracijo. Privoščite si zadostno količino ogljikovih hidratov, elektrolitov in tekočine za zaščito pred dehidracijo oziroma si nadomestite in obnovite hranilne snovi izgubljene med intenzivno vadbo.

    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Kaj piti pred, med in po vadbi

    Dobro je vedeti, da je 75% mišicne celice sestavljeno iz vode, mašcobne celice pa vsebujejo le 5% vode.

    Pri hipotonicni dehidraciji je končna posledica izgube telesnih tekočin neto izguba elektrolitov, predvsem natrija, in nastane ponavadi takrat, ko skušamo izgube tekočine nadomestiti s čisto vodo.

    Zaradi dehidracije je moteno uravnavanje telesne temperature zato lahko pride do vročinskih krčev, vročinske izčrpanosti oziroma celo vročinske kapi.

    Več o ...
     
 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.